MSI EX600

Laptop és tablet alkatrész webáruházunkban MSI EX600 termékeket illetve szolgáltatásokat rendelhet meg.

MSI EX600 maximális memória: * nincs adat

MSI EX600 memória slotok száma: * nincs adat

MSI EX600 processzor bővítés, csere lehetőségek: * hamarosan

* Jelen pillanatban rendelkezésre állnak ezek adatok, csak még a rendszerünk nem képes ezen információk megjelenítésére., információért forduljon hozzánk bizalommal.

MSI EX600 készülékhez egyes alkatrészeket folyamatosan raktárkészleten tartjuk annak érdekében, hogy a leggyorsabb kiszolgálást tudjuk biztosítani. Webárhuházunkat úgy építettük fel, hogy azok az alkatrészek, amelyek mellett raktáron címkét látja, az valóban azonnal átvehető üzletünkben. A megrendelem címkével ellátott termék nem található raktáron, azt újonnan a gyártótól tudjuk megrendelni.

Reméljük, megtalálja azt az alkatrészt, kiegészítőt, általunk kínált szolgáltatásokat, amit MSI EX600 készülékéhez keresett, de ha mégsem, kérjük forduljon hozzánk bizalommal: info@pcszerviz.com

MSI EX600




Találatok száma: 472
1 / 24 oldal
Új
120GB Kingston SSD SATA3 2.5" meghajtó + 7mm adapter
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Háttértároló tárkapacitás 120 GB, HDD fordulatszám Nincs mozgó alkatrész, HDD/SSD méret 2,5", Háttértároló típusa SSD, Csatlakozó SATA
20.193 Ft
Új
120GB SATA 2,5" SSD Kingston
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Háttértároló tárkapacitás 120 GB, HDD fordulatszám Nincs mozgó alkatrész, HDD/SSD méret 2,5", Háttértároló típusa SSD, Csatlakozó SATA
25.273 Ft
Használt
15.4" fényes laptop LCD kijelző, panel (WXGA)
Részletek
Kijelző technológia CCFL, Kijelző méret 15,4", Kijelző felbontás 1280 x 800 (WXGA), Kijelző képarány 16:10
15.000 Ft
Használt
15.4" fényes laptop LCD kijelző, panel (WXGA)
Részletek
Kijelző technológia CCFL, Kijelző méret 15,4", Kijelző felbontás 1280 x 800 (WXGA), Kijelző képarány 16:10
15.000 Ft
Használt
15.4" fényes laptop LCD kijelző, panel (WXGA)
Részletek
Kijelző technológia CCFL, Kijelző méret 15,4", Kijelző felbontás 1280 x 800 (WXGA), Kijelző képarány 16:10
15.000 Ft
Használt
15.4" matt laptop LCD kijelző, panel (WSXGA+)
Részletek
Kijelző technológia CCFL, Kijelző méret 15,4", Kijelző felbontás 1680 x 1050 (WSXGA+), Kijelző képarány 16:10
15.000 Ft
Új
19V 60W laptop töltő (adapter) utángyártott tápegység
Részletek
Adapter bemeneti feszültség 220V hálózati töltö, Adapter Teljesítmény 60W, Adapter Áramerősség 4,74A, Adapter Áramerősség 3,16A, Adapter kimeneti feszültség 19V, Szín fekete, Gyári vagy utángyártott Utángyárott, Csatlakozó 5.5mm X 2.5mm
5.599 Ft
Új
19V 65W laptop töltő (adapter) utángyártott tápegység
Részletek
Adapter bemeneti feszültség 220V hálózati töltö, Adapter Teljesítmény 60W, Adapter Áramerősség 3,42A, Adapter kimeneti feszültség 19V, Szín fekete, Gyári vagy utángyártott Utángyárott, Csatlakozó 5.5mm X 2.5mm, Garancia 1 év garancia
5.790 Ft
Új
19V 90W töltő (adapter) utángyártott tápegység
Részletek
Adapter bemeneti feszültség 220V hálózati töltö, Adapter Teljesítmény 90W, Adapter Áramerősség 4,74A, Adapter kimeneti feszültség 19V, Szín fekete, Gyári vagy utángyártott Utángyárott, Csatlakozó 5.5mm X 2.5mm, Garancia 1 év garancia
6.985 Ft
Új
1GB (1024MB) DDR2 Notebook RAM memória 533MHz
Részletek
Memória méret 1 GB, Memória frekvencia 533 MHz, Memória typus DDR2, Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória tokozás DDR2 SODIMMS
8.001 Ft
Új
1GB (1024MB) DDR2 Notebook RAM memória 667MHz
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória méret 1 GB, Memória tokozás DDR2 SODIMMS, Memória typus DDR2, Memória frekvencia 667 MHz
7.493 Ft
Új
1GB (1024MB) DDR2 Notebook RAM memória 800MHz
Részletek
Memória méret 1 GB, Memória frekvencia 800 MHz, Memória typus DDR2, Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória tokozás DDR2 MicroDIMMS, Memória tokozás DDR2 SODIMMS
7.493 Ft
Új
1TB Seagate 2.5" SATA-II 8MB cache notebook winchester
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Háttértároló tárkapacitás 1 TB, HDD fordulatszám 5400 RPM, HDD/SSD méret 2,5", Háttártár cache 8 MB Cache, Háttértároló típusa Merevlemez, Csatlakozó SATA
22.606 Ft
Új
2.5" Külső mobil rack bőr tokkal (Fekete) USB 2.0
Részletek
Szín fekete, HDD/SSD méret 2,5", Csatlakozó SATA
1.840 Ft
Új
2GB DDR2 Notebook RAM memória 667MHz
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória méret 2 GB, Memória tokozás DDR2 SODIMMS, Memória typus DDR2, Memória frekvencia 667 MHz
9.990 Ft
Új
2GB DDR2 Notebook RAM memória 800MHz
Részletek
Memória méret 2 GB, Memória frekvencia 800 MHz, Memória typus DDR2, Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória tokozás DDR2 SODIMMS
9.990 Ft
Új
500GB SATA 2.5" Merevlemez
Részletek
Háttértároló tárkapacitás 500 GB, HDD fordulatszám 5400 RPM, HDD/SSD méret 2,5", Háttártár cache 8 MB Cache, Háttértároló típusa Merevlemez, Csatlakozó SATA
15.875 Ft
Használt
512MB DDR2 Notebook RAM memória 667MHz
Részletek
Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Memória méret 512 MB, Memória tokozás DDR2 SODIMMS, Memória typus DDR2, Memória frekvencia 667 MHz
500 Ft
Új
Akkumulátor 4400 mAh
Részletek
Akkumulátor kapacitás 4400 mAh, Akku technológia Li-Ion, Ingyenes szolgáltatás Alkatrész beépítése, szerelése, Szín fekete, Gyári vagy utángyártott Utángyárott, Garancia 1 év garancia
8.900 Ft
Új
Alaplap javítása
Részletek
Várható munkaídő 2-3 hét, Ingyenes szolgáltatás Szervizbe szállítás, Javítás helyszíne Szervizünkben történik
44.450 Ft
Találatok száma: 472
1 / 24 oldal
Reméljük megtalálta azt az alkatrészt, kiegészítőt, általunk kínált szolgáltatásokat amit MSI EX600 készülékéhez keresett, de ha mégsem, kérjük forduljon hozzánk az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Webes kapcsolat: segitseg.pcszerviz.com

e-mail: info@pcszerviz.com

Telefonszámunk: +36 1 788-0829

További elérhetőségeink: Kapcsolat


MSI garanciális szerviz

Amennyiben nem biztos benne, hogy gépe garanciális, vagy nem garanciális, keressen fel minket bizalommal ügyfélszolgálatunkon, és segítünk önnek megállapítani.

 

Az ügyfél információszolgáltatási kötelezettsége a szervizszolgáltatás és a termékregisztrálás során

Az ügyfél valódi, pontos, aktuális és teljes adatokat használ az MSI termékregisztrációs vagy a szervizszolgáltatást igénylő formanyomtatványokban, beleértve, de arra nem korlátozva a személyes adatokat, termékkel kapcsolatos (vásárlási) információkat, hibaleírást, a készülék külső és belső állapotának leírását.

Amennyiben a személyi adatokban bármilyen változás történik (cím, telefonszám, ...), az ügyfél haladéktalanul megteszi az adatok frissítését vagy kiegészítését, vagy jelzi a megfelelő ügyfélszolgálat felé azok szükségességét. 

Hamis, pontatlan, elavult vagy részlegesen megadott adatok (különös tekintettel a hibaleírásra, illetve a készülék állapotára vonatkozó adatok) esetén az MSI fenntartja a jogot, hogy elutasíthassa az ügyfélszolgálaton keresztüli jelenlegi vagy jövőbeni szervizszolgáltatás egészét vagy annak egy részét.

 

Jótállás időbeli és területi hatálya, igényérvényesítés

Az MSI notebook, AIO, NetTop termékekre a Magyar Köztársaság területén az MSI a végfelhasználói vásárlástól számított 12, illetve 24 hónap jótállást vállalt. Az egyes típusok pontos jótállási idejéről érdeklődjön kereskedőjénél. 2010.03.01.-től minden ilyen termékre a jótállás időtartama 24 hónapra változik. Ez vonatkozik a 2010.03.01. előtt eladott készülékekre is.

Jótállási igény érvényesítéséhez kérjük, vegye fel a kapcsoltatot a megjelölt szervizügyfélszolgálattal. Az MSI fenntartja a jogot, hogy a sorozatszám alapján ellenőrizze a készülék eredetiségét. A szerviz-ügyfélszolgálat felkeresésekor kérjük, készítse elő a jótállási jegyet és a vásárlási bizonylatot.

 

Általános jótállási tájékoztató

A Magyar Köztársaság területén értekesített készülékek esetében a hibás teljesítésre (szavatosság), illetve a jótállásra vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv (Ptk., 1959. évi IV. Törvény), annak módosításai, valamint a kapcsolódó jogszabályok, elsősorban a 151/2003 (IX.22.) Korm. Rendelet tartalmaznak iránymutatást. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. 

 

Felelősség korlátozása, kizárása

Az MSI termékek azonosítása gyártási sorozatszáma alapján történik, azonosíthatatlan, vagy sérült sorozatszámú készülékre jótállási igény nem érvényesíthető. Az MSI fenntartja a jogot, hogy a sorozatszám alapján ellenőrizze a készülék eredetiségét, és visszautasíthatja a jogtalanul beszerzett készülékek szervizigényének érvényesítését.

Az MSI készülékek akkumulátorára 12 hónap jótállás vonatkozik.

A csomagban mellékelt ajándéktárgyakra (pl. táska, egér) nem vonatkozik jótállás.

A notebookok kijelzője akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 6 világos vagy 6 sötét hibás képpont található rajta, vagy egy 15 mm sugarú kőrben legalább 3 pixelhiba van. Javítás módja: TFT LCD panel csere.

Jótállási felelősség nem áll fenn, ha a kereskedő, vagy a jótállási javítások elvégzésével 

megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba 

1. Rendeltetésellenes használat, 

2. Szoftveres vagy hardveres átalakítás (bővítés), 

3. Szakszerűtlen kezelés vagy szervizelés, 

4. Helytelen tárolás, 

5. Nem megfelelő csomagolásban történő szállítás, 

6. Külső elektromos zavar, baleset, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.

7. A fenti jótállási felelősséget kizáró esetekben jelen megállapodás „JÓTÁLLÁSON KÍVÜL ESŐJAVÍTÓSZOLGÁLTATÁS” pontjának feltételei érvényesek.

 

Szavatossági, jótállási igény érvényesítése

1. A jótállási jegyet gondosan őrizze meg. Szavatossági vagy jótállási igény érvényesítésére a vásárlási bizonylat felmutatásával együtt van lehetőség.

2. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles azt kicserélni, feltéve, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza és nem javítható rövid határidőn belül. 

3. Jótállási igény esetén a jótállási idő alatt forduljon a megjelölt szerviz-ügyfélszolgálathoz, amely iránymutatást ad a hibaelhárítás legcélszerűbb menetéről. Amennyiben a telefonos hibaelhárítás nem eredményes, a notebookot az MSI megbízott szervizpartneréhez kell szállítani. A szervizszolgálat országszerte ingyenes be- és visszaszállítást is vállalhat. Szállításkor ügyeljen a megfelelő biztonságot nyújtó csomagolásra, erősen javasolt az eredeti csomagolás használata (részletesen lásd VIII. pont: CSOMAGOLÁS, SZERVIZBE SZÁLLíTÁS). 

4. Amennyiben a javítás vagy csere nem teljesíthető indolkolt idő alatt, indokolt értékcsökkenés, és a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül, a fogyasztó árleszállítást kérhet. Amennyiben javításra vagy cserére nincs lehetőség, a fogyasztó elállhat a szerződéstől.

 

Csomagolás, szervizbe szállítás

A készülék szervizbe szállítása és megfelelő csomagolása az ügyfél felelőssége. A megfelelő ügyfélszolgálat mindenkori tájékoztatásával egyezően egyes szervizpartnerek ingyenes futárszolgáltatást kínálhatnak. A szervizbe szállítás során vegye figyelembe a következő feltételeket:

1. A készüléket minden esetben gondosan be kell csomagolni, akkor is, ha nem vesz igénybe futárszolgáltatást. A biztonságos és terméket védelmező csomagolás biztosítása az ügyfél felelőssége.

2. A becsomagolásához az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó csomagolás (doboz) használata célszerű. A készülékek mellé ajándékként adott vagy külön beszerzett hordtáska nem számít megfelelő csomagolásnak. Kiemelten ügyelni kell készülék éleinek és sarkainak kiemelt védelmére, valamint a dobozban a készülék habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal kipárnázására. 

3. Az MSI és megbízott szervizpartnerei nem vállalnak felelősséget a helytelen csomagolásból eredő, a szállítás során keletkezett sérülések miatt.

4. Az MSI csak teljes termékre vállal jótállási vagy azon kívül eső szervizszolgáltatást (lásd: JOGOSULATLAN BEKÜLDÉS). A termék részének, részegységének szervizközpontba juttatása nem lehetséges. Minden esetben a teljes terméket, ám kiegészítők (táska, egér, autós tartó, töltő, stb.) nélkül juttassa el a szervizközpontba. A készülék adapterét, tápegységét (ha van ilyen) csak abban az esetben csomagolja a készülék mellé, ha az ügyfélszolgálat ilyen tájékoztatást nyújtott, illetve a hiba jellege az adapterrel, tápegységgel összeköthető.

5. Az MSI nem tehető felelőssé a készülékkel beküldött, de nem a készülékhez tartozó egyéb kiegészítők (beleértve, de nem kizárólagosan: memóriakártyák, optikai lemezek, egyéb adattároló eszközök tartalmuktól függetlenül, más gyártó bővítőegységei, memória- vagy merevlemezbővítés, stb.) épségéért és ügyfélhez való visszakerüléséért. 

6. A készülék csomagolásába a következő dokumentumokat szükséges elhelyezni, amennyiben az ügyfél más tájékoztatást nem kap az ügyfélszolgálattól:

a. Eredeti vásárlást igazoló számla másolata,

b. Jótállási jegy (jótállási időn belül),

c. Előző javítások javítási jegyzőkönyveinek másolata,

d. Csomagolási lista (a termékkel estelegesen beküldött adapter, kiegészítő, stb.).

Ettől eltérő ügyfélszolgálati tájékozatás esetén az ügyfélnek az ügyfélszolgálat utasításait kell követnie.

7. Az MSI felhívja az ügyfél figyelmét, hogy futárszolgálat igénybevétele esetén a küldéshez használt csomagolást a csomag szervizbe érkezése után újrahasznosíthatják. A megjavított készülék visszaszállításkor új csomagolást kaphat, melyet az ügyfél –megőrzés után - felhasználhat esetleges további szállítási célokra.

8. Futárszolgáltatás igénybe vétele esetén a készülék, javítás után futárszolgálattal kerül visszajuttatásra az ügyfélhez. A visszaszállítás során esetleg felmerülő problémákat az ügyfél legkésőbb 48 órán belül jelzi az MSI szerviz-ügyfélszolgálatnak, illetve a futárszolgáltatást végző cég felé.

 

A szerviz- és futárszolgáltatás jogosulatlan igénybe vétele (jogosulatlan beküldés)

1. Futárszolgáltatással egybekötött szervi szolgáltatásra csak az alábbi esetek teljesülése esetén jogosult egy termék:

a. A terméknek érvényes kiadott Munkalap hivatkozási számmal kell rendelkeznie, mely az MSI szerviz-ügyfélszolgálatán keresztül igényelhető.

b. A munkalap szám érvényességi ideje 15 nap, ennek elteltével új Munkalap szám igénylése szükséges.

c. Az MSI csak az alábbi MSI termékekre vállal szervizszolgáltatást. Más MSI termékekkel, vagy külön vásárolt kiegészítők vagy bővítések esetében forduljon kereskedőjéhez.

- MSI márkájú notebookok

- MSI Net Top készülékek (kivéve Titán)

- MSI AIO készülékek

- Az MSI csak teljes termékre vállal jótállási vagy azon kívül eső szervizszolgáltatást (lásd VIII./4. pont).

 

2. Az 1-es pontnak megfelelően a szerviz- és futárszolgáltatás jogosulatlan igénybe vételének (jogosulatlan beküldés) számít:

a. Érvénytelen vagy hiányzó Munkalap számmal beküldés, 

b. Érvényes Munkalap szám kiadását követő 15. nap utáni beküldés,

c. Érvényes Munkalap számmal beküldésre nem jogosult MSI termék beküldése,

d. Érvényes Munkalap számmal nem teljes MSI termék (csak termék részének, részegységének) beküldése.

 

3. A futárszolgáltatás Munkalap szám nélküli igénybe vétele a futárszolgáltatás mindenkori díjával egyező fizetési kötelezettséget von maga után, mely a szervizközpont részéről az ügyfél felé a javításra beküldött készüléken elvégzett javítás nélkül is kiszámlázásra kerül. Az MSI fenntartja a jogot, hogy megtagadja a jogosulatlanul beküldött készülékek jótállás keretein belüli javítását.

 

4. Az ügyfél kötelessége feltüntetni a Munkalap hivatkozási számot a készülék csomagolásán. Az MSI nem tehető felelőssé a szervizközpontba fel nem tüntet Munkalap számmal érkezett csomagolású készülékek javításának késlekedése vagy felfüggesztése miatt.

 

Szofvterek és adatok

1. Az MSI semmilyen garanciát nem vállal a futtatható szoftverek működésével és a felhasználói adatokkal kapcsolatban. 

2. Jótállási vagy szavatossági igény nem érvényesíthető a szoftverekkel vagy szoftverhasználattal kapcsolatos hibákra, elégtelenségekre, képességekre vagy hiányokra, beleértve (de arra nem korlátozva) a vírusfertőzés vagy más kártékony szoftver okozta károkra, vagy adatvesztésre.

3. Az MSI és megbízott szervizközpontjai nem felelnek semmilyen adatvesztésért, amely a készüléken tárolt adatok, programok, vagy információk körében a javítás vagy szállítás során fellép. Az ügyfél felelőssége a készüléken tárolt adatokról biztonsági másolat készítése szervizbe küldés előtt.

4. A meghibásodás miatt, illetve a javítás vagy szállítás során elveszett adatok, programok, hordozható adattároló eszközök (memóriakártya, optikai lemezek stb.) pótlására nincs lehetőség.


MSI garanciális időn túli szerviz

Pcszerviz.com laptop szervizünk vállalja MSI laptopok, notebookok, netbookok (Gaming, MegaBook, Professional és más típusok) nem garanciális, vagyis garancia időn túli javítását. Notebook szervizeléshez megfelelő, korszerű ipari eszközökkel felszerelve várjuk Önt és MSI készülékét.

Felszereltségünknek köszönhetően fel vagyunk készülve arra, hogy nagyobb mennyiségű MSI vagy más típusú notebook készülék javítsát, karbantartását elvégezzük. Nagyobb mennyiségű laptoppal vagy asztali számítógéppel rendelkező vállalkozások számára ez előnyt jelenthet.

 

Szervizelésünk kiterjed:

Memória bővítésére, azonnal raktárról

Merevlemez cseréjére, azonnal raktárról

Akkumulátorok cseréjére, azonnal raktárról

Töltők cseréjére, azonnal raktárról

Szoftveres karbantartásra, javításra, vírusos rendszerek helyreállítására

Operációs rendszerek telepítésére és adatmentésre

Notebookok és asztali gépek kitakarítására: portalanítás, hőelvezető anyagok cseréjére

Burkolati elemek cseréjére

Zsanértörött készülékek zsanér cseréjére

Billentyűzet cseréjére, azonnal raktárról

LCD kijelző cseréjére

Inverter cseréjére

Töltő csatlakozó aljzat cseréjére

Belső elektronikai panelek és kábelek cseréjére

Alaplap javításra

 

MSI notebookok garancia időn túli ügyintézése személyesen:

Ezt az opciót abban az esetben érdemes választani, ha személyesen szeretné megbeszélni velünk MSI készülékével kapcsolatos problémákat.

MSI készüléke szervizünkbe kerülése alkalmával munkalapot készítünk, amely tartalmazza a személyes, valamint MSI  laptop, tablet adatait. Minden munkalapot egyedi azonosítóval látunk el.

A laptop átvétele után a munkalapon leírt hibákat feltárjuk, bevizsgáljuk. A bevizsgálást követően értesítjük Önt a bevizsgálás eredményéről, és a javítási költségekről. Ügyfelünk kérésére, abban is szívesen segítünk, hogy a kiajánlott javítási ár arányban van-e a készülék aktuális értékével. Hardveres javítás igénylése esetén - amennyiben szükséges - MSI laptopjához az alkatrészt megrendeljük. Amint az alkatrész rendelkezésünkre áll a szervizünkben, akkor azt nagyon rövid idő alatt beszereljük. Az alkatrész beszerelése után a beszerelt alkatrészt a rendelkezésünkre álló tesztelő eszközökkel leteszteljük.

Ezúton hívjuk fel tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy csak kérésre végzünk el teljeskörű tesztelést. Szoftveres hibák javítása esetén a munkát szinte azonnal elkezdjük. A munka időtartamáról valamint az elvégzendő műveletekről már az átvételkor tudunk tájékoztatást adni. A laptop, tablet tesztelése után értesítést küldünk (telefon és/vagy e-mailen) a javítás sikerességéről, az átvételi lehetőségekről.

Az értesítést követően a megjavított eszközt csak a Munkalap bemutatását követően tudjuk átadni. Amennyiben a munkalap nem található, úgy a készüléket csak a személyes adatok egyeztetése után tudjuk átadni.

 

MSI notebookok garancia időn túli ügyintézése beküldött készülékek esetén:

Amennyiben nem Budapesti, illetve nem tud személyesen befáradni szervizünkbe, abban az esetben tud igényelni  Ingyenes szervizbe szállítást. Ezt DPD szállítmányozási cég végzi szervizközpontunk és Ön között.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, weboldalunkon a szolgáltatások menüpont alatt megtalálja az Ingyenes szervizbe szállítást, és az adatokat kitöltve tudjuk küldeni a futárt MSI készülékéért.

Ha ezt az opciót választja, akkor mindenképpen figyeljen a következőkre:

Kérjük, gondosan csomagolja be a készüléket:

Helyezze bele a készüléket az eredeti csomagolásba, ha az már nincs meg, akkor azzal azonos biztonságot nyújtó csomagolásba (ne csak laptop táskába)

Csatolja a készülék hiba leírását, és a hibajegy azonosítót is írja bele, amit e-mail-ben küldünk a szolgáltatás megrendelésével

A megbeszélt helyen és időben a DPD futárja átveszi Öntől a csomagot. MSI készüléke szervizünkbe érkezése alkalmával munkalapot készítünk, amely tartalmazza a személyes, valamint MSI laptop, tablet adatait. Minden munkalapot egyedi azonosítóval látunk el.

Az Ön által csatolva leírt hibákat feltárjuk, bevizsgáljuk. A bevizsgálást követően értesítjük Önt a bevizsgálás eredményéről, és a javítási költségekről. Ügyfelünk kérésére, abban is szívesen segítünk, hogy a kiajánlott javítási ár arányban van-e a készülék aktuális értékével. Hardveres javítás igénylése esetén - amennyiben szükséges - MSI laptopjához az alkatrészt megrendeljük. Amint az alkatrész rendelkezésünkre áll a szervizünkben, akkor azt nagyon rövid idő alatt beszereljük. Az alkatrész beszerelése után a beszerelt alkatrészt a rendelkezésünkre álló tesztelő eszközökkel leteszteljük.

Ezúton hívjuk fel tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy csak kérésre végzünk el teljeskörű tesztelést. Szoftveres hibák javítása esetén a munkát szinte azonnal elkezdjük. A munka időtartamáról valamint az elvégzendő műveletekről már az átvételkor tudunk tájékoztatást adni. A laptop, tablet tesztelése után értesítést küldünk (telefon és/vagy e-mailen) a javítás sikerességéről, a visszaküldés időpontjáról, fizetési módokról.

Fizetés történhet utánvétellel, előre-utalássa, Paypal rendszerben.

Egyeztetést követően feladjuk a csomagot DPD futárszolgálattal, és visszaszállítja Önnek a készüléket arra a címre, ahonnan azt elhozta, vagy egy másik címre amit az egyeztetés folyamán megad.



Beszélgessünk róla!


Új téma indítása
Név:
E-mail:
Téma:
Szöveg:

Pickpackpoint_logo.png DPD Árgép Paypal Számlázz