Kategóriák
Paraméter szűrés

Toshiba laptop és tablet

Laptop Alkatrész kereső
1. Gyártó 2. Típus, sorozat
3. Modell 4. Alkatrész csoportok
Készlet:    Állapot:

Találatok száma: 1.048
1 / 70 oldal
Új
Részletek
A modellhez 133 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 91 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 132 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 133 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 132 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 132 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 91 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 130 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 90 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 130 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 90 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 137 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 97 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 117 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:
Új
Részletek
A modellhez 136 alkatrész megtalálható az áruházunkban.
Gyártó: , Típus, sorozat: , Modell:


Találatok száma: 1.048
1 / 70 oldal

Toshiba garanciális időn túli szerviz

Pcszerviz.com laptop szervizünk vállalja Toshiba laptopok, notebookok, netbookok (Satellite, Satellite Pro és más egyéb készülékek) nem garanciális, vagyis garancia időn túli javítását. Notebook szervizeléshez megfelelő, korszerű ipari eszközökkel felszerelve várjuk Önt és Toshiba készülékét.

Felszereltségünknek köszönhetően fel vagyunk készülve arra, hogy nagyobb mennyiségű Toshiba vagy más típusú notebook készülék javítsát, karbantartását elvégezzük. Nagyobb mennyiségű laptoppal vagy asztali számítógéppel rendelkező vállalkozások számára ez előnyt jelenthet.

 

Szervizelésünk kiterjed:

Memória bővítésére, azonnal raktárról

Merevlemez cseréjére, azonnal raktárról

Akkumulátorok cseréjére, azonnal raktárról

Töltők cseréjére, azonnal raktárról

Szoftveres karbantartásra, javításra, vírusos rendszerek helyreállítására

Operációs rendszerek telepítésére és adatmentésre

Notebookok és asztali gépek kitakarítására: portalanítás, hőelvezető anyagok cseréjére

Burkolati elemek cseréjére

Zsanértörött készülékek zsanér cseréjére

Billentyűzet cseréjére, azonnal raktárról

LCD kijelző cseréjére

Inverter cseréjére

Töltő csatlakozó aljzat cseréjére

Belső elektronikai panelek és kábelek cseréjére

Alaplap javításra

 

Toshiba notebookok garancia időn túli ügyintézése személyesen:

Ezt az opciót abban az esetben érdemes választani, ha személyesen szeretné megbeszélni velünk Toshiba készülékével kapcsolatos problémákat.

Toshiba készüléke szervizünkbe kerülése alkalmával munkalapot készítünk, amely tartalmazza a személyes, valamint Toshiba laptop, tablet adatait. Minden munkalapot egyedi azonosítóval látunk el.

A laptop átvétele után a munkalapon leírt hibákat feltárjuk, bevizsgáljuk. A bevizsgálást követően értesítjük Önt a bevizsgálás eredményéről, és a javítási költségekről. Ügyfelünk kérésére, abban is szívesen segítünk, hogy a kiajánlott javítási ár arányban van-e a készülék aktuális értékével. Hardveres javítás igénylése esetén - amennyiben szükséges - Toshiba laptopjához az alkatrészt megrendeljük. Amint az alkatrész rendelkezésünkre áll a szervizünkben, akkor azt nagyon rövid idő alatt beszereljük. Az alkatrész beszerelése után a beszerelt alkatrészt a rendelkezésünkre álló tesztelő eszközökkel leteszteljük.

Ezúton hívjuk fel tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy csak kérésre végzünk el teljeskörű tesztelést. Szoftveres hibák javítása esetén a munkát szinte azonnal elkezdjük. A munka időtartamáról valamint az elvégzendő műveletekről már az átvételkor tudunk tájékoztatást adni. A laptop, tablet tesztelése után értesítést küldünk (telefon és/vagy e-mailen) a javítás sikerességéről, az átvételi lehetőségekről.

Az értesítést követően a megjavított eszközt csak a Munkalap bemutatását követően tudjuk átadni. Amennyiben a munkalap nem található, úgy a készüléket csak a személyes adatok egyeztetése után tudjuk átadni.

 

Toshiba notebookok garancia időn túli ügyintézése beküldött készülékek esetén:

Amennyiben nem Budapesti, illetve nem tud személyesen befáradni szervizünkbe, abban az esetben tud igényelni  Ingyenes szervizbe szállítást. Ezt DPD szállítmányozási cég végzi szervizközpontunk és Ön között.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, weboldalunkon a szolgáltatások menüpont alatt megtalálja az Ingyenes szervizbe szállítást, és az adatokat kitöltve tudjuk küldeni a futárt Toshiba készülékéért.

Ha ezt az opciót választja, akkor mindenképpen figyeljen a következőkre:

Kérjük, gondosan csomagolja be a készüléket:

Helyezze bele a készüléket az eredeti csomagolásba, ha az már nincs meg, akkor azzal azonos biztonságot nyújtó csomagolásba (ne csak laptop táskába)

Csatolja a készülék hiba leírását, és a hibajegy azonosítót is írja bele, amit e-mail-ben küldünk a szolgáltatás megrendelésével

A megbeszélt helyen és időben a DPD futárja átveszi Öntől a csomagot. Toshiba készüléke szervizünkbe érkezése alkalmával munkalapot készítünk, amely tartalmazza a személyes, valamint Toshiba laptop, tablet adatait. Minden munkalapot egyedi azonosítóval látunk el.

Az Ön által csatolva leírt hibákat feltárjuk, bevizsgáljuk. A bevizsgálást követően értesítjük Önt a bevizsgálás eredményéről, és a javítási költségekről. Ügyfelünk kérésére, abban is szívesen segítünk, hogy a kiajánlott javítási ár arányban van-e a készülék aktuális értékével. Hardveres javítás igénylése esetén - amennyiben szükséges - Toshiba laptopjához az alkatrészt megrendeljük. Amint az alkatrész rendelkezésünkre áll a szervizünkben, akkor azt nagyon rövid idő alatt beszereljük. Az alkatrész beszerelése után a beszerelt alkatrészt a rendelkezésünkre álló tesztelő eszközökkel leteszteljük.

Ezúton hívjuk fel tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy csak kérésre végzünk el teljeskörű tesztelést. Szoftveres hibák javítása esetén a munkát szinte azonnal elkezdjük. A munka időtartamáról valamint az elvégzendő műveletekről már az átvételkor tudunk tájékoztatást adni. A laptop, tablet tesztelése után értesítést küldünk (telefon és/vagy e-mailen) a javítás sikerességéről, a visszaküldés időpontjáról, fizetési módokról.

Fizetés történhet utánvétellel, előre-utalássa, Paypal rendszerben.

Egyeztetést követően feladjuk a csomagot DPD futárszolgálattal, és visszaszállítja Önnek a készüléket arra a címre, ahonnan azt elhozta, vagy egy másik címre amit az egyeztetés folyamán megad.


Toshiba garanciális szerviz

Amennyiben nem biztos benne, hogy gépe garanciális, vagy nem garanciális, keressen fel minket bizalommal ügyfélszolgálatunkon, és segítünk önnek megállapítani.

 

A jótálláshatálya

A Toshiba szavatolja, hogy minden, első alkalommal végfelhasználó számára értékesített Toshiba laptop, táblaszámítógép és All-in-One PC készülék ("Rendszer") rendeltetésszerű használat mellett anyag- és gyártási hibáktól mentes marad a jótállási időszak végéig, amely 12 hónap (jótállási időszak). A jótállási időszak az eredeti vásárlás napjával veszi kezdetét. A vásárlás napját a végfelhasználó a készülékhez mellékelt és az eladóhelyen érvényesített, a termék sorozat- és gyári számát is tartalmazó számlával vagy nyugtával igazolja. Ezen jótállás csak azokban az országokban érvényes, amelyekben a termékre a korlátozott jótállás igénybe vehető, azaz bármely ország, ahol a Toshiba vagy bármely szerződött szervizpartnere e jótállás feltételeinek és kikötéseinek megfelelő jótállási szolgáltatást nyújt. Az érintett szervizek listáját megtalálja a Toshiba korlátozott jótállás végén.Ezen jótállás a javítás során felmerült anyag és munkaerő-költséget teljes mértékben fedezi. A nyelvspecifikus egységekre (például: billbillentyűzet, szoftver) vonatkozó garanciás javítás nem feltétlenül végezhető el más nyelven, mint azon ország által elsődlegesen használt nyelv, ahol a javítási igényt benyújtották. A Toshiba minden meghibásodott és e jótállás hatálya alá tartozó alkatrészt, vagy készüléket saját döntése alapján megjavít vagy kicserél új, vagy gyárilag felújított, az eredetivel azonos teljesítményű egységre. Az ezen jótállás alapján javított vagy kicserélt alkatrészre, vagy készülékre a jótállás a készülék eredeti jótállásából még fennmaradó idő, vagy 3 hónap, amelyik hosszabb. Minden, e jótállás alapján lecserélt alkatrész vagy készülék a Toshiba tulajdonába kerül.Ezen Európa, Közel-Kelet és Afrika országaira vonatkozó jótállás nem érinti az Ön törvényben meghatározott jogait.

 

Garanciás javítás igénylése

Jelen Európa, Közel-Kelet és Afrika országaira vonatkozó korlátozott jótállás szervizben érvényesíthetõ garanciát tartalmaz. Néhány országban helyszíni garancia is elérhetõ. A tartózkodási helyén elérhetõ szolgáltatásokról informálódjon a Toshibánál vagy valamely szerzõdött szervizpartnerénél.A jótállási szervizre az alábbi feltételek és kikötések vonatkoznak:

 

1. A javítási szolgáltatás azon készülékek esetében igényelhetõ, melyeket olyan országokban vásároltak és használnak, ahol a Toshiba vagy valamely szerzõdött szervizpartnere az ezen, Európa, Közel-Kelet és Afrika országaira vonatkozó korlátozott jótállás feltételeinek és kikötéseinek megfelelõ jótállási szolgáltatást nyújt. Jelen jótállás alapján benyújtott igények csak abban az esetben fogadhatók el, ha a jótállási idõszakon belül nyújtották be.

 

2. A támogatás igénybe vételéhez a szervizkereső segítségével keresse meg a lakóhelyéhez legközelebbi Toshiba ügyfélszolgálatot vagy hivatalos márkaszervizt: www.toshiba-europe.com/asp-locator

 

3. A Toshibával való kapcsolatfelvétel elõtt kérjük:

 
Győződjön meg róla, hogy készüléke fel van töltve, vagy megfelelõen csatlakozik az elektromos hálózatra és be van kapcsolva
 
Állítsa vissza a készüléket eredeti állapotába: távolítsa el a tartozékokat és szüntesse meg a külsõ kapcsolatokat; problémát okozhatnak az utoljára telepített szoftverek, ezeket, kérjük, távolítsa el. Távolítsa el továbbá a külsõ adattároló egységeket, egyéb perifériákat, floppylemezeket, CD-ket, DVD-ket, tápkábeleket, stb
 
Alkalmazza a felhasználói kézikönyv használatra és hibaelhárításra vonatkozó utasításait, tippjeit.
 
Jegyezze fel a készülék nevét, modellszámát, sorozatszámát, a hardver- és szoftverkonfiguráció jellemzõit, továbbá a probléma leírását (például a képernyõn megjelenõ hibaüzenetet)
 

4. Lépjen kapcsolatba a tartózkodás helye szerinti Toshiba ügyfélszolgálattal. A Toshiba megpróbálja telefonos segítséggel elhárítani a felmerült hibát, és a hívás során kérheti az Ön közremûködését diagnosztikai folyamatok elvégzésében. Amennyiben a Toshiba ügyfélszolgálata megállapítja a készülék hardverhibáját, az Önnek legmegfelelõbb módon (például: fax, email, beszédhívás) eljuttatja a szervizeléssel kapcsolatos tudnivalókat és egy azonosítószámot.

 

5. Amennyiben készüléke helyszíni garancia igénybevételére jogosítja, a Toshiba az Ön tartózkodási helyérõl elszállíttatja a meghibásodott készüléket, majd javítás után visszaszállíttatja oda. Az ezzel kapcsolatos logisztikai és biztosítási költségeket a Toshiba állja.

 

6. A szervizben érvényesíthetõ garancia esetén Önnek kell gondoskodni a készülék (beleértve az alábbiakat: akkumulátor, tápkábel, hálózati adapter) valamely szerzõdött szervizpartnerhez történõ szállításáról, majd a javítás elvégzését követõen a visszaszállításról. Elõre ki kell fizetnie az oda-, és visszaszállítással kapcsolatos díjakat, vámokat és adókat. Önnek kell gondoskodnia továbbá a készülék szállítási biztosításáról mind az oda-, mind avisszaszállítás esetén, mivel a sem a Toshiba, sem szerzõdött szervizpartnerei nem vállalnak sem felelõsséget sem jótállást szállítás közben elveszett, vagy megsérült készülékekre.

 


Pickpackpoint_logo.png DPD Árgép Paypal Számlázz