Ügyfélszolgálat

Garancia és reklamáció

Hogyan reklamálhatok e gy termékkel kapcsolatosan?
Online reklamáció (gyors)
A termékekkel kapcsolatban egyszerűen reklamálhat a formanyomtatványunk segítségével. A kitöltés után egy RMA számot kap. A terméket ezzel a számmal együtt bármelyik üzletünkbe behozhatja vagy elküldheti.

Online ügyintézés (14 napon belül) Garanciális ügyintézés (14 napon túl)
Személyesen az üzletünkben
  • Az előkészített terméket személyesen üzletünkben (1142. Budapest Ungvár köz 5.) tudja leadni ügyintézésre.
  • Szükséges dokumentumok: számla másolat (ez maga a jótállási jegy), melyet elektronikus úton a megadott email címre vagy a csomagban papír alapon küldünk meg.
    Elektronikus számla esetében nem szükséges kinyomtatni, elegendő annak bemutatása valamilyen eszközön (telefon, tablet).
  • Gyorsítsa meg az ügyintézés idejét, és jelentse be panaszát online ide kattintva, majd hozza be személyesen a terméket és az email-ben küldött ügyazonosító számra hivatkozva adja le a terméket
Postai úton vagy futárcéggel
Fiokóm segítségével (gyorsabb ügyintézés)
1. Lépjen be a fiókjában.
2. Válassza ki azt a megrendelést, amelyik tartalmazza a visszaküldendő tételt.
3. Nyomja meg az RMA gombot, és válassza ki az "Elállás" opciót.
4. Ezután ki kell tölteni az adatokat (hiba oka*, számlaszám, visszaküldés módja)
5. Bejelentés elküldése, és a visszaküldés módja szerint kell akkor a terméket a bejelentést követően 14 napon belül eljuttatni hozzánk.

Hagyományos ügyintézés
1.Töltse le az elállási nyilatkozatot az oldalunkról.
2. Töltse ki.
3. írjon nekünk az elállási szándékáról, melynek tartalmaznia kell a rendelési azonosítót, a bankszámlaszámot és a visszajuttatás módját. Több termék esetében termék megnevezést is kérünk.
4. Nyomtassa ki a számlát és mellékelje az elállási nyiltakozattal együtt a csomagba.
5. Csomagolja be a terméket és az Önnek megfelelő módon jutassa be üzletünkbe a terméket.
A csomagoláshoz segítséget nyújt a csomagolási segédletünk, melyet az alábbi linken tud megtekinteni: Csomagolási segédlet
Gyakori kérdések és válaszok
A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül hozza vissza. Személyesen vagy postán is elküldheti (egy kísérőlevéllel) bármelyik üzletünkbe.
A számlára van szükségünk, mivel az a jótállási jegy is egyben. Amennyiben a terméket postán küldi el, ne felejtsen el mellékelni a bejelentési űrlapot, melyet innen tud letölteni: letöltés. A két dokumentumot kérjük a csomagolásba beletenni.
A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.
Győződjön meg róla, hogy készüléke valóban meghibásodott!
  • Ellenőrize a tápkábelt, az áramellátást, ha alkatrészek esetében a csatlakozási pontokat
  • Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket,
  • Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánja üzemeltetni.

  • Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, kérjük adja le reklamációját az oldal tetején található ügyintézési módszerek szerint.
Fontos! A webáruházunkban forgalmazott termékek jelentős része nem tartozik bele a kötelező jótállás által előírt 1 éves garancia idő, mivel nem tartós fogyasztási cikkeket forgalmazunk!

A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban Korm. Rendelet) megfogalmazza, hogy mi minősül tartós fogyasztási cikknek, erről többet itt olvashatnak: link. A mellékletben szerepló cikkek vonatkozásában rendelnek el kötelező jótállást. Ez alapján új termékekre a kötelező jótállás időtartama 1 év, amelyet a vásárlás napjától kell számítani.
Nem tartós fogyasztási cikk esetében szerződéses jótállásról beszélhetünk, melyről az alábbi linken található oldal alján, a Jótállás résznél talál további információt: link. A szerződéses jótállás esetében a vállalkozás adja meg, hogy mennyi időt vállal a termékre. Ez nem befolyásolja a szavatosági időt. Amennyiben a vásárláskor az eladó szerződéses jótállást vállalt, akkor annak az ügymenete megegyezik a kötelező jótálláséval. A garancia időt minden esetben a webáruházunkban és a számlán is feltüntetjük.
Ügyintézés menete
Ügyfélszolgálat
Reklamáció benyújtása,
a reklamáció sorszámának
kiosztása (RMA)
Ügyfélszolgálat
A termék beérkezése,
technikusok általi bevizsgálása,
javítása vagy a termék kicserélése
Ügyfélszolgálat
A reklamációs eljárás
során mindig tájékoztatva
lesz, mindig tudni fogja,
mi az aktuális állapot
Ügyfélszolgálat
A reklamációt mindig a
lehető legrövidebb idő
alatt, legkésőbb 30 napon
belül megoldjuk
Segíthetünk még valamiben?
Írjon nekünk