Rendelések kezelése
Rendeléseket megtekinthetjük a Fiókom ikon alatt a Rendeléseim menüpontra kattintva.

Két fő egységre bontható a rendeléseink oldal, melyek a folyamatban lévő és a Befejezett (teljesített / átadott) rendeléseket különíti el.
Aktív rendelés esetében több módosítási lehetőségünk van, viszont csak bizonyos ideig lehet az egyes funkciókat elérni.

Például ilyen esetekben, amennyiben még nem lett kifizetve, akkor online bankkártyával van lehetőség a rendelés átadásáig a kifizetésére. A befejezett rendelések esetében letölthetők a számlák.
A részletek megnyomásával viszont több más funkciót lehet még elérni.

Ezen az oldalon törölhető vagy online kifizethető is a rendelés. A szállítási cím és a számlázási cím változtatása csak az adott rendelésre érvényes. Amennyiben az alapértelmezett adatokat szeretné módosítani, akkor ahhoz lépjen át a Fiókom / Adatok szerkesztése oldalra.
A rendelés oldalán tájékoztató információkat is feltüntetünk. A termék, amikor összekészítésre került, akkor „Előkészítés” státuszról „OK” státuszra vált.
Megváltoztatható adatok:
Szállítási mód (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagpont):


A többlet költségeket és a végösszeg változását feltüntetjük, mint például utánvét kezelési költség +276 Ft, abban az esetben, ha még nem lett kifizetve a rendelés.
Szállítási cím:

Számlázási cím:

Kiválasztható a számla formátuma is.
Sikeres csomagfeladáskor, vagy a csomag átvételét megerősítésekor a sárga tájékoztató sáv átvált zöldre. Amennyiben valami hiba van a rendeléssel, akkor pirosra. De az információk a sávon belül minden esetben tájékoztatást ad, a rendelés haladásáról.


Személyes vásárlás esetén van lehetőségünk a megrendelés átvételi idejének a meghosszabbítására 6 munkanapról további 6 munkanappal. Amennyiben szeretnénk azt megnézni, hogy az egyes rendeléseken milyen terméket rendeltünk, akkor váltsunk át a nézetet a „Megrendelt termékek”-re. Ezen az oldalon képekkel illusztrálva nézhetjük meg a rendelt termékek listáját, és kiválaszthatjuk a hozzá tartozó rendelést.
