Átvételi módok
Hogyan lehet átvenni a webáruházban leadott rendelést?
Címünk: 1142. Budapest Ungvár köz 5. Üzletünk hétköznapokon 09:00 - 17:00 között tart nyitva. Készpénzes vagy bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
Online rendelés nélkül is lehet az üzletünkben vásárolni, viszont ebben az esetben a "Lista áron" tudjuk biztosítani a terméket. Áruházunkban az árainkat úgy tudjuk alacsonyan tartani, hogy a rendelési folyamatot kiszervezzük (ügyfél megkeresi a terméket, leadja a rendelést, kitölti az adatait) és minél jobban optimalizáljuk (összekészítés áru átvételéhez, tájékoztatás). Ezért javasoljuk, mielőtt személyes átvétel mellett döntene, úgy is rendelje meg a terméket. A visszaigazolás rövid időn belül megtörténik. Rendelés esetén elkerülhető az is, hogy más megvásárolja Lista áron a terméket, míg Ön ideér üzletünkbe.
Bővebb tájékoztatás
A Rendelés menete:
A rendelés feldolgozása után rendszerünk automatikus üzeneteket küld a megadott email címre.
- - Első üzenetben a rendelés feldolgozásról és az átadásról szóló információkat küldjük meg, mint rendelési azonosító, a Pick Pack Pont nyomonkövetési oldalának linkjét, valamint a végösszeget.
- - Ezt követően, ha elektronikus számlát kért, azt külön elküldjük email-ben. (Ha papír alapon kérte a számlát, az a csomagban elhelyezve küldjük, illetve egy másolatot email-ben is küldünk.)
- - A Sprinter futárszolgálat mellett GLS csomagpontra is lehet kérni a csomagunkat. A rendelés leadásakor tudjuk kiválasztani azt, hogy melyik csomagponton szeretnénk átvenni a küldeményünket.
- - A szállítás napján a szállítmányozó cég is fog küldeni emailt, mely a következőket tartalmazza: csomagszám és a várható érkezési időt a csomagpontra és egyéb státusz információkat.
A Rendelés menete:
A rendelés feldolgozása után rendszerünk automatikus üzeneteket küld a megadott email címre.
- Első üzenetben a rendelés feldolgozásról és az átadásról szóló információkat küldjük meg, mint rendelési azonosító, a Pick Pack Pont nyomonkövetési oldalának linkjét, valamint a végösszeget.
- Ezt követően, ha elektronikus számlát kért, azt külön elküldjük email-ben. (Ha papír alapon kérte a számlát, az a csomagban elhelyezve küldjük, illetve egy másolatot email-ben is küldünk.)
- A GLS futárszolgálat mellett Pick Pack Pontra is lehet kérni a csomagunkat. A rendelés leadásakor tudjuk kiválasztani azt, hogy melyik csomagponton szeretnénk átvenni a küldeményünk.
A szállítás napján a szállítmányozó cég is fog küldeni emailt, mely a következőket tartalmazza: csomagszám és a várható érkezési időt a csomagpontra és egyéb státusz információkat.
A webáruházunkban leadott rendelés akár a visszaigazolást követő 24/48 órán belül átvehető otthonában, munkahelyén, az ország bármely pontján, amennyiben a rendelés munkanapokon 13.00 óra előtt rendszerünkben regisztrálásra kerül, a megrendelt termék raktáron van központi raktárunkban, és ügyintézőnk email-ben visszaigazolta rendelését. Csomagfeladás kizárólag a központi raktárból történik. Amennyiben a rendelés pénteken 13:00 óra után kerül leadásra, úgy a kiszállítás leghamarabb a következő hét keddi napján teljesülhet, pozitív készlet esetén. Az email-es visszaigazolás a szállítás részleteinek egyeztetése miatt fontos, amely munkanapokon 9-17 óráig történhet, minden kiválasztott alkatrész rendelkezésre állása esetén.
0 - 3 kg | 1490 Ft |
3 - 10 kg | 2490 Ft |
10 kg felett | 4490 Ft |
Folyamat menete:
A rendelés feldolgozása után rendszerünk automatikus üzeneteket küld a megadott email címre.
- Első üzenetünkben a rendelés feldolgozásáról és átadásról szóló információkat küldjük meg, mint rendelési azonosítót, GLS nyomonkövetési oldalának linkjét, végösszeget.
- Ezt követően, ha elektronikus számlát kért, azt külön elküldjük email-ben. (Ha papír alapon kérte a számlát, az a csomagban elhelyezve küldjük, illetve egy másolatot email-ben is küldünk.)
- A szállítással kapcsolatosan tájékoztatást a GLS futárszolgálat küld, ami tartalmazza a csomagszámot, a várható érkezést (3 órás időintervallumra leszűkítve) és a futár telefonszámát.
- Amennyiben plusz szolgáltatást is igényelt (SMS / Telefon) azt ugyanúgy a GLS futárszolgálat biztosítja.
- Abban az esetben, ha nem lenne jó az időpont, a futárral lehetőség van telefonon egyeztetni.
A feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás, illetve a második kiszállítás (következő munkanap) költségét is, amennyiben az első kézbesítési próbálkozás sikertelen volt.
A kiszállítás kizárólag Magyarország területén, munkanapokon 8:00-17:00 óra között bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető. Amennyiben a rendelés pénteken 13:00 óra után kerül leadásra, úgy a kiszállítás - hétfői csomagfelvétel miatt - leghamarabb a kedden teljesülhet.
A rendeléseket beérkezési sorrendben, feldolgozási kapacitástól függően teljesítjük.
A súlyértékek a valós, összesen mért súlyt jelentik.
A fizetés történhet készpénzzel (a csomag átvételekor), illetve előreutalással, előlegszámla alapján valamint Barion online fizetéssel. Előreutalás esetén a csomagot az összeg beérkezését követően tudjuk küldeni.
Postai szállításra sajnos nincs lehetőség!
Az új adótörvényeknek megfelelően 2013. januártól cég, alapítvány vagy adószámmal rendelkező magánszemély esetén a számlán fel kell tüntetni az adószámot. Így rendelés esetén kérjük a megjegyzésben küldjék el az adószámot, bolti vásárlás esetén pedig adják meg Kollégáknak.
ÁFA-s számla igényt kérjük előre jelezze, utólagosan nem áll módunkban kiállítani.