Folyamatban lévő ügyek kezelése
Leadott reklamációkat a „Fiókom / Fiókom” menüpont alatt az „Ügyek” információs oldalán lehet megtekinteni.


Ebben az esetben eljutunk a leadott ügyek oldalra, ahol informálódhatunk a folyamatban lévő reklamációkról vagy elállási kérelmekről.

A részletek gomb megnyomásával láthatjuk a bejelentéshez tartozó adatok, mint hiba leírás, kép a hibáról, feladó és számlázási adatok, a bejuttatás módja és a folyamat státuszáról rövid jellemzés.

A bejelentéseket a rendelés oldalán is meg tudjuk tekinteni, nem kötelező felkeresni ezt az oldalt.
Rendelési oldalon az alábbi képen látható módon jelenítjük meg a bejelentéseket:

A rendeléssel kapcsolatos ügyeknél, ha lenyitjuk az egyik bejelentést, akkor is megjelenítésre kerülnek a korábban leírt adatok és információk.

A bejelentéseket törölni a „Fiókomon” keresztül nem lehet, csak az ügyintézőnk zárhatja le azt. Minden rendeléshez egyedi „Ügyazonosító” tartozik. Annyi ügyet tudunk indítani, amennyi termék tartozik a rendeléshez és még nincs rá kezdeményezett nyitott ügy.