Ügyintézés kezdeményezése
Regisztrált ügyfeleknek
Az ügyintézéshez elsőnek be kell jelentkezni a Fiókba. Ezt követően az „Információ / Ügyintézés kezdeményezése” menüpontra kell kattintani.

Ezt követően ki kell választani azt a rendelést, amelyiken szeretnénk leadni egy bejelentést.

Amennyiben sok rendelésünk van, és nem tudjuk pontosan, hogy melyik rendelés alatt lett rendelve, a bejelentésre szánt termék, akkor érdemes átváltani a „Megvásárolt termékek” nézetre, mivel ebben a listában láthatjuk a megvásárolt termékeket, és a kiválasztottnak behozza a rendelését.

A rendelés oldalán az információs sávnál találunk egy „Ügyintézés kezdeményezés” gombot. Ezt kell megnyomni, a bejelentés leadásához.

Ezt követően egy kisebb ablakban megjelennek a regisztrált kapcsolat tartáshoz szükséges adatok.

Ez alatt kell ügytípust választani, melyek a következők:
Részleges elállás: Több tételt rendelte, de nem mindegyiktől szeretnék elállni (visszaküldeni a terméket).
Teljes elállás: Minden rendelt tételtől szeretnék elállni (visszaküldeni a terméket)
Más terméket kaptam: Teljesen eltérő formájú vagy teljesen eltérő terméket kaptam, mint amit rendeltem.
Garancia: Hibás vagy sérült terméket kaptam.
Ezt követően ki kell választani a bejuttatás módját, melyek a következők:
Egyéni: Vásárló maga juttatja be a terméket az üzletbe. Ez történhet személyesen, az ügyfélszolgálatunkon, vagy szállítmányozó céggel, mint posta vagy futár szolgálat.
Bővebben erről az ÁSZF-ben olvashat.
Garanciafutár szolgáltatás:
A legtöbb esetben lehetőség van arra, hogy kiválasztjuk ezt a szolgáltatást. Ez a szolgáltatás kényelmi ügyintézést eredményez, mivel a csomagot szerződött partnerünkkel elszállíttatjuk a kívánt címről és oda vissza is szállíttatjuk, amennyiben szükséges. Elállás esetén a szállítási költség terhére is lehet kérvényezni. Teljes elállás esetén a szállítási költség nélkül kerül jóváírásra a rendelés. Ez az összeg fedezi a szolgáltatás díját. Amennyiben az ügyfél maga küldi be a terméket, akkor ez a költség is jóváírásra kerül. Garancia esetében viszont a szolgáltatás költsége 3990 Ft.
Miután kiválasztottuk a megfelelő ügytípust, akkor ki kell választanunk a terméket (termékeket), amelyet szeretnénk bejelenteni.

Ezt követően, ha kér hibaleírás vagy képet, akkor azt meg kell adni.
Elállásról és annak ügymenetéről bővebben itt olvashat: https://www.notebook-alkatresz.hu/informaciok/elallas
Végül a bejelentés gombra kattintva lehet leadni azt. Ezután az oldalunk átirányítást végez a nyitott ügyek oldalra, ahol nyomon tudjuk követni az ügy folyamatait.
A rendelés oldalra irányít át az oldalunk, és az oldal alján megjelenik a rendelésre.

Bővebben a Folyamatban lévő ügyek kezeléséről itt olvashat!
Nem regisztrált ügyfeleknek:
Regisztráció nélküli vásárlás esetén is van lehetőség Online bejelentést végezni. Ehhez ugyan úgy, mint a regisztrált esetben is az „Információ / Ügyintézés kezdeményezése” menüpontra kell kattintani.

Ezt követően lehetőséget ad a rendszer azon ügyfelek számára, akik nem jelentkeztek be, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekébe jelentkezzenek be.
A bejelentéshez szükséges a számla, melyről a következő adatokra van szükségünk.
Rendelési azonosító és számlaszám, melyeket az alábbi képen prezentáljuk:

A kezdeményezéshez az űrlapot ki kell tölteni, majd az „Ügyintézés kezdeményezése” gombra kell kattintani.

Ekkor egy email-t küldünk ki a rendeléshez korábban megadott email címre, ahonnan egy link segítségével tudjuk igazolni jogosultságunkat. Ez biztonsági okok miatt kötelező. Az email-ben az alábbi gombra kell kattintani:

Amennyiben nem emlékszik a rendelésben megadott email címre, vagy már nem él, akkor az alábbi oldalakon találunk információt az hagyományos ügymenetéről.
Garancia: https://www.notebook-alkatresz.hu/informaciok/garancia
Elállás: https://www.notebook-alkatresz.hu/informaciok/elallas
Ezt követően átirányítjuk a rendelési oldalra, ahonnan leadható a bejelentés.

Innentől minden megegyezik a korábban leírt ügymenettel. Folytatáshoz kattintson ide.