Rendelés folyamata
Rendelést csak a webáruházon keresztül tudunk fogadni!

Ebben a segédletben leírjuk a rendelés menetét:

Érdemes regisztrálni webáruházunkba, mivel bejelentkezett ügyfeleink közvetlen a lista oldalról is kosárba helyezhetnek termékeket. Nem regisztrált ügyfeleink ezt csak a termék oldalon tehetik meg.

1. lépés: A kiválasztott terméket a „kosárba” gombra kattintva helyezhetjük kosarunkba.

Termék oldal bemutató kép

Ekkor felugrik egy ablak, amelyen két opció közül lehet választani: „Vásárlás folytatása” vagy „Tovább a kosárhoz”.

Ha a „Vásárlás folytatása” gombra kattintunk, akkor bezáródik az ablak így további lehetőségünk van a termékek keresésére.

Ha a „Tovább a kosárhoz” gombra kattintunk, akkor megnyílik a kosarunk.

Termék kosárba helyezése bemutató kép

2. lépés: Az első oldalon látható a „kosár tartalma”, illetve lehetőségünk van kuponkód megadására, ha rendelkezünk vele. Ezen felül egyéb más termék ajánlatot is találhatunk az oldal alján.

Ha leellenőriztük, hogy a darabszámok és a termékek is stimmelnek, akkor ezután a ”folytatás” gombra kattintva tudjuk kiválasztani a kívánt szállítási és fizetési módot.

Kosár tartalmának ellenőrzése bemutató kép

3. lépés: Három szállítási mód közül lehet választani.

  • Személyes átvétel (üzletünkben)
  • GLS futárszolgálat (házhozszállítás)
  • Csomagpont (GLS csomagpont, PickPackPont)

Személyes átvétel

Érdemes megvárni a visszaigazoló email-t, mivel csak a termék ellenőrzését követően küldjük ki azt.
"Szaküzlet készleten" felirat zöld színnel - A termék raktáron van, személyesen rendelés nélkül* is, akár azonnal átvehető**.
"Központi raktárkészlet" felirat zöld színnel - Személyesen átvétel csak a rendelés átvételének visszaigazolását követően lehetséges.

*Online leadott rendelés hiányában, a terméket lista áron tudjuk biztosítani.
**A weboldalunkon leadott rendeléseknek biztosított elsősorban a raktárkészlet.

Választható fizetési módok:

  • Készpénz, az áru átvételekor (készpénz, vagy bankkártyás fizetés a helyszínen)
  • Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
  • Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)

GLS futárszolgálat

A házhozszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, a kiszállításról email-ben adunk tájékoztatást. Szállítási költség 1490 Ft, ezen felül plusz szolgáltatások többlet költséget eredményezhetnek.

Választható fizetési módok:

  • Készpénz, az áru átvételekor (kizárólag készpénzzel lehet fizetni a futárnál és +275 Ft pénzkezelési költség kerül felszámításra)
  • Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
  • Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)

Egyéb kiegészítő szolgáltatások:

  • Telefonos értesítő a kézbesítést megelőző egy órán belül (a futár kiszállítás előtt egy órával telefonon felhívja a címzettet)
  • SMS értesítés a csomag feladásáról (kiszállítás napján sms értesítést küld a futár cég)
  • Csomag biztosítása

Ezek nem kötelező szolgáltatások, és plusz költséggel járnak.

Csomagpont

Csomagponton történő átvétel esetén kérjük, tájékozódjon a csomagponton a nyitvatartásról és a fizetési lehetőségekről, mivel nem minden ponton lehet kártyával fizetni. Szállítási költség 1490 Ft, ezen felül plusz szolgáltatások többlet költséget eredményezhetnek.

Választható fizetési módok:

  • Készpénz, az áru átvételekor (bizonyos pontokon akár bankkártyával is lehet fizetni és +275 Ft pénzkezelési költség kerül felszámításra)
  • Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
  • Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)

A megfelelő fizetési és szállítási mód kiválasztása után nyomjuk meg a folytatás gombot, az adatok megadásához.

Szállítási és fizetés mód kiválasztása bemutató kép

4. lépés: Az adatok megadása.

Hármas bontásban az alábbi adat megadási módok közül tudunk választani:

Adjuk meg email címünket majd kattintsunk a tovább gombra.

Ebben az esetben megvizsgálja a rendszer az email címet.

Ha van regisztráció, akkor lehetőséget ad a bejelentkezésre.

Amennyiben nem regisztrált, akkor lehetőséget ad a regisztrációra.

Ha kipipáljuk a „Regisztrálok a webáruház rendszerébe” mezőjét, akkor regisztráció nélkül vásárolhatunk.

Bejelentkezés bemutató kép

Bejelentkezésről

Amennyiben regisztrált ügyfelünk, akkor bejelentkező gombok megnyomásával automatikusan kitölti a rendszer a rendeléshez szükséges adatokat. (Notebook bejelentkezés, Facebook, Google)

Az adatok ellenőrzését követően el kell fogadni az adatvédelmi irányelveket, és az ÁSZF-et is. Majd a „Megrendelés befejezése” gombra kattintva véglegesítsük a rendelésünket.

Regisztrációról

Érdemes regisztrálni, mivel fiókjában a rendelését tudja kezelni.

Az alábbi funkciókra lesz jogosult:

  • Termék online kifizetése (ha még nem került kifizetésre)
  • Rendelés lemondása, törlése
  • Rendelési adatok módosítása (kiszállítási cím)
  • Rendelés újra rendelésre
  • Reklamációs ügyintézés (panasz, garancia bejelentése)
Regisztrációs űrlap bemutató kép

4. lépés: Nem regisztrált ügyfeleknek.

Az email cím megadását követően, amennyiben szeretne regisztrálni, kérjük, adjon meg egy jelszót. Amennyiben nem, akkor kérjük, pipálja ki a regisztrációs mezőt.

Adatok megadása bemutató kép

Ezt követően meg kell adni a számlázási adatokat.

Ehhez ki kell választani a számlázás módját (magánszemély részére / cég vagy E.V részére).

Magán személy esetén meg kell adni a számlázási nevet és címet. Ezen felül még kiválasztható, hogy papíralapú számlát vagy elektronikus számlát kérnénk. Érdemes az elektronikus számlát választani, mivel azt email-ben küldjük, ezáltal óvjuk a környezetet, és bármikor visszatekinthető. A papíralapú számlának nyomtatási és környezet védelmét elősegítő díja van, melynek költsége 90 Ft.

Megrendelés véglegesítése bemutató kép

Cég vagy E.V. esetén meg kell adni az adószámot. Helyes formátum esetén a rendszer automatikusan kitölti a számlázási adatokat. Ezen felül még kiválasztható, hogy papíralapú számlát vagy elektronikus számlát kérnénk. Érdemes az elektronikus számlát választani, mivel azt email-ben küldjük, ezáltal óvjuk a környezetet, és bármikor visszatekinthető. A papíralapú számlának nyomtatási és környezet védelmét elősegítő díja van, melynek költsége 90 Ft.

Megrendelés véglegesítése bemutató kép

Megadható továbbiakban a számlázási címtől eltérő cím, amennyiben máshova szeretnénk kérni a szállítást. Ehhez be kell pipálnunk a jelölő mezőt.

Az adatok ellenőrzését követően el kell fogadni az adatvédelmi irányelveket és az ÁSZF-et is. Ezt követően a „Megrendelés befejezése” gombra kattintva véglegesítsük a rendelésünket.

Megrendelés véglegesítése bemutató kép

A megrendelés beérkezéséről tájékoztatást adunk az oldalon, valamint egy automata email-t küldünk, amely még nem minősül visszaigazoló email-nek. A visszaigazolást majd a rendelés feldolgozása után küldjük meg egy következő email formájában.

Köszönő oldal bemutató kép

Személyes rendelések esetében egy átvételt megerősítő üzenetet küldünk, míg csomagpont vagy házhozszállítás esetében a csomag feladásakor küldünk tájékoztatás.

Az Elektronikus számla is ekkor kerül kiküldésre egy különálló email-ben. Papírlapú számlákat a csomagba mellékeljük.

A weboldalon szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! Az ár változtatás jogát fenntartjuk, melyről előzetesen tájékoztatjuk a vásárlót. A webáruházban szereplő rendelhető termékeknél - melyek nincsenek raktáron - az utolsó ismert árak jelennek meg, melyek azóta változhattak, erről esetlegesen a visszaigazoláskor tájékoztatjuk. A megrendelés kizárólag az SMA Rendszerház Kft. ügyintézőjének a visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk!

Segíthetünk?