Rendelés folyamata
Hogyan lehet leadni rendelést? Lépésről lépésre
Ebben a segédletben leírjuk a rendelés menetét:
Érdemes regisztrálni webáruházunkba, mivel bejelentkezett ügyfeleink közvetlen a lista oldalról is kosárba helyezhetnek termékeket. Nem regisztrált ügyfeleink ezt csak a termék oldalon tehetik meg.
1. lépés: A kiválasztott terméket a „kosárba” gombra kattintva helyezhetjük kosarunkba.

Ekkor felugrik egy ablak, amelyen két opció közül lehet választani: „Vásárlás folytatása” vagy „Tovább a kosárhoz”.
Ha a „Vásárlás folytatása” gombra kattintunk, akkor bezáródik az ablak így további lehetőségünk van a termékek keresésére.
Ha a „Tovább a kosárhoz” gombra kattintunk, akkor megnyílik a kosarunk.

2. lépés: Az első oldalon látható a „kosár tartalma”, illetve lehetőségünk van kuponkód megadására, ha rendelkezünk vele. Ezen felül egyéb más termék ajánlatot is találhatunk az oldal alján.
Ha leellenőriztük, hogy a darabszámok és a termékek is stimmelnek, akkor ezután a ”folytatás” gombra kattintva tudjuk kiválasztani a kívánt szállítási és fizetési módot.

3. lépés: Három szállítási mód közül lehet választani.
- Személyes átvétel (üzletünkben)
- GLS futárszolgálat (házhozszállítás)
- Csomagpont (GLS csomagpont, PickPackPont)
Személyes átvétel
Érdemes megvárni a visszaigazoló email-t, mivel csak a termék ellenőrzését követően küldjük ki azt.
"Szaküzlet készleten" felirat zöld színnel - A termék raktáron van, személyesen rendelés nélkül* is, akár azonnal átvehető**.
"Központi raktárkészlet" felirat zöld színnel - Személyesen átvétel csak a rendelés átvételének visszaigazolását követően lehetséges.
*Online leadott rendelés hiányában, a terméket lista áron tudjuk biztosítani.
**A weboldalunkon leadott rendeléseknek biztosított elsősorban a raktárkészlet.
Választható fizetési módok:
- Készpénz, az áru átvételekor (készpénz, vagy bankkártyás fizetés a helyszínen)
- Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
- Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)
GLS futárszolgálat
A házhozszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, a kiszállításról email-ben adunk tájékoztatást. Szállítási költség 1490 Ft, ezen felül plusz szolgáltatások többlet költséget eredményezhetnek.
Választható fizetési módok:
- Készpénz, az áru átvételekor (kizárólag készpénzzel lehet fizetni a futárnál és +275 Ft pénzkezelési költség kerül felszámításra)
- Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
- Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)
Egyéb kiegészítő szolgáltatások:
- Telefonos értesítő a kézbesítést megelőző egy órán belül (a futár kiszállítás előtt egy órával telefonon felhívja a címzettet)
- SMS értesítés a csomag feladásáról (kiszállítás napján sms értesítést küld a futár cég)
- Csomag biztosítása
Ezek nem kötelező szolgáltatások, és plusz költséggel járnak.
Csomagpont
Csomagponton történő átvétel esetén kérjük, tájékozódjon a csomagponton a nyitvatartásról és a fizetési lehetőségekről, mivel nem minden ponton lehet kártyával fizetni. Szállítási költség 1490 Ft, ezen felül plusz szolgáltatások többlet költséget eredményezhetnek.
Választható fizetési módok:
- Készpénz, az áru átvételekor (bizonyos pontokon akár bankkártyával is lehet fizetni és +275 Ft pénzkezelési költség kerül felszámításra)
- Átutalás (kizárólag előreutalás, és csak visszaigazolást követően tudjuk átadni a terméket)
- Online kártyás fizetés (barion rendszerén keresztül Online kártyájával is kifizetheti a termék árát)
A megfelelő fizetési és szállítási mód kiválasztása után nyomjuk meg a folytatás gombot, az adatok megadásához.

4. lépés: Az adatok megadása.
Hármas bontásban az alábbi adat megadási módok közül tudunk választani:
Adjuk meg email címünket majd kattintsunk a tovább gombra.
Ebben az esetben megvizsgálja a rendszer az email címet.
Ha van regisztráció, akkor lehetőséget ad a bejelentkezésre.
Amennyiben nem regisztrált, akkor lehetőséget ad a regisztrációra.
Ha kipipáljuk a „Regisztrálok a webáruház rendszerébe” mezőjét, akkor regisztráció nélkül vásárolhatunk.

Bejelentkezésről
Amennyiben regisztrált ügyfelünk, akkor bejelentkező gombok megnyomásával automatikusan kitölti a rendszer a rendeléshez szükséges adatokat. (Notebook bejelentkezés, Facebook, Google)
Az adatok ellenőrzését követően el kell fogadni az adatvédelmi irányelveket, és az ÁSZF-et is. Majd a „Megrendelés befejezése” gombra kattintva véglegesítsük a rendelésünket.
Regisztrációról
Érdemes regisztrálni, mivel fiókjában a rendelését tudja kezelni.
Az alábbi funkciókra lesz jogosult:
- Termék online kifizetése (ha még nem került kifizetésre)
- Rendelés lemondása, törlése
- Rendelési adatok módosítása (kiszállítási cím)
- Rendelés újra rendelésre
- Reklamációs ügyintézés (panasz, garancia bejelentése)

4. lépés: Nem regisztrált ügyfeleknek.
Az email cím megadását követően, amennyiben szeretne regisztrálni, kérjük, adjon meg egy jelszót. Amennyiben nem, akkor kérjük, pipálja ki a regisztrációs mezőt.

Ezt követően meg kell adni a számlázási adatokat.
Ehhez ki kell választani a számlázás módját (magánszemély részére / cég vagy E.V részére).
Magán személy esetén meg kell adni a számlázási nevet és címet. Ezen felül még kiválasztható, hogy papíralapú számlát vagy elektronikus számlát kérnénk. Érdemes az elektronikus számlát választani, mivel azt email-ben küldjük, ezáltal óvjuk a környezetet, és bármikor visszatekinthető. A papíralapú számlának nyomtatási és környezet védelmét elősegítő díja van, melynek költsége 90 Ft.

Cég vagy E.V. esetén meg kell adni az adószámot. Helyes formátum esetén a rendszer automatikusan kitölti a számlázási adatokat. Ezen felül még kiválasztható, hogy papíralapú számlát vagy elektronikus számlát kérnénk. Érdemes az elektronikus számlát választani, mivel azt email-ben küldjük, ezáltal óvjuk a környezetet, és bármikor visszatekinthető. A papíralapú számlának nyomtatási és környezet védelmét elősegítő díja van, melynek költsége 90 Ft.

Megadható továbbiakban a számlázási címtől eltérő cím, amennyiben máshova szeretnénk kérni a szállítást. Ehhez be kell pipálnunk a jelölő mezőt.
Az adatok ellenőrzését követően el kell fogadni az adatvédelmi irányelveket és az ÁSZF-et is. Ezt követően a „Megrendelés befejezése” gombra kattintva véglegesítsük a rendelésünket.

A megrendelés beérkezéséről tájékoztatást adunk az oldalon, valamint egy automata email-t küldünk, amely még nem minősül visszaigazoló email-nek. A visszaigazolást majd a rendelés feldolgozása után küldjük meg egy következő email formájában.

Személyes rendelések esetében egy átvételt megerősítő üzenetet küldünk, míg csomagpont vagy házhozszállítás esetében a csomag feladásakor küldünk tájékoztatás.
Az Elektronikus számla is ekkor kerül kiküldésre egy különálló email-ben. Papírlapú számlákat a csomagba mellékeljük.
A weboldalon szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! Az ár változtatás jogát fenntartjuk, melyről előzetesen tájékoztatjuk a vásárlót. A webáruházban szereplő rendelhető termékeknél - melyek nincsenek raktáron - az utolsó ismert árak jelennek meg, melyek azóta változhattak, erről esetlegesen a visszaigazoláskor tájékoztatjuk. A megrendelés kizárólag az SMA Rendszerház Kft. ügyintézőjének a visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk!